چند وقت پیش شبکه ی امام حسین رو نگاه میکردم این نوحه رو پخش کرد خیلی زیبا بود و دلسوز

درد دل امام حسین با برادر بزرگوارش امام حسن


اگه گوش ندادین پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید


دانلود نوحه ی بسیاز زیبا و دلسوز برادر بی حرمم حسن جان با نوای حاج مهدی اکبری


 کاش بودی کرببلا کنار حرمم حرم داشتی حسن 

کاش بودی کرببلا یه ایوون طلا تو هم داشتی حسن


دانلود به صورت صوتی  و تصویری


دانلود و متن نوحه در ادامه ی مطلب



******

 

 

 

 

 

 

دانـلــود صوت با حجم حدود 6 مگابایت


 


دانـلــود تصویری با حجم حدود 23 مگابایت




 کاش بودی کرببلا کنار حرمم حرم داشتی حسن 

کاش بودی کرببلا یه ایوون طلا تو هم داشتی حسن

دور ضریحت پر سینه زن بود       مادرمون فاطمه بی محن بود

یک شب جمعه حرم حسین و      یک شب جمعه حرم حسن بود

من گنبدی دارم گنبد بقیع گرد وغباره   من گنبدی دارم و تو سایبونم قبرت نداره

برادر بی حرمم حسن                             برادر بی حرمم حسن

کاش بودی کرببلا تو بین الحرمین حرم داشتی حسن      

کاش یه گنبدی شبیه به گنبد حسین تو هم داشتی حسن

گنبدامون شبیه کاظمین بود     قشنگ ترین بهشت عالمین بود

پرچم سبز یا حسن کنار           پرچم سرخ ذکر یا حسین بود



******

 


متن برگرفته از وبلاگ پاتوق شیعه


دوستان اگر مداحی خاصی رو مد نظر داشتین از طریق ارتباط با من یا آی دی
morteza_alvez@yahoo.com


مطرح کنید تا در اسرع وقت قرار داده بشه