مراسمات شبهای ماه مبارک رمضان 1393 حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها

با نوای حاج مهدی سلحشور و حاج سید مهدی میرداماد آماده دریافت می باشد


شب های ششم و هفتم و هشتم و نهم





******

 

 

 



شب ششم

یا دائم الفضل علی البریه - مناجات

آغاز می کنم سخنم را به یا حسین - مناجات

روضه سیدالشهدا علیه السلام

دعای کمیل - قسمت اول

دعای کمیل - قسمت دوم

دعای کمیل - قسمت سوم

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها و روضه ی شام

شب هفتم

دوباره مهمونی شده صاحب خونه کجایی - مناجات

از گریه های اصغر دلم داره میگیره - روضه

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت اول

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت دوم

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت سوم

 روضه حضرت علی اصغر علیه السلام

 شب هشتم

مثل اون دل شکسه دل من به غم نشسته - مناجات

روضه حضرت علی اکبر علیه السلام - قسمت اول

روضه حضرت علی اکبر علیه السلام - قسمت دوم

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت اول

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت دوم

چیکار کنم بی تو بهشت من اینجاست - سینه زنی

 شب نهم

یک عمر رفت و آشنای تو نبودم - مناجات

روضه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت اول

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت دوم

خیلی دعا کردم نشد ، مشک و بغل کردم نشد - روضه

ای سید مظلومان داد از غم تنهایی - سینه زنی

هدف خلقت ما چیست حسینی گشتن - مناجات





التماس دعـــا

دوستان اگه مداحی یا هر گونه مراسم مذهبی از مداحان مشهور رو مد نظر داشتین
از طریق تماس با من یا  آی دی morteza_alvez@yahoo.com

تماس بگیرین تا در اسرع وقت قرار داده بشه