** اس ام اس مخصوص روز جمعه و امام زمان (عج) **


********************


می گویند با یک گل بهار نمیشود.
اما من گلی را میشناسم که با یگانگی اش تمام دنیا را بهار میکند.
روز جمعه وروز نوروز،خدا میشه زودتر صاحب دلهای پژمرده ما ظهور کنه؟
چون بیشتر مخاطبای اینجا جوون هستند یک حواهش میکنم.سرسفره عید موقع تحویل سال دعا ها برآورده یشه.این عیدم با ایم فاطمیه همزمان شده .ج.ونا ازته دل واسه ظهور منتقم صورت سیلی خورده وپهلوی شکسته مادرمون دعا کنید.
التماس دعا


***


بســـــــــــــم رب مـــــــهدی عــجــب ســالــی در پـــیــش داریـــــم: آغــازش جــمــعــــــــه پـــــایـــــانـــــش جــمــعــــــــه و نـــیــمـــه شعــــبانـــــــش هـــــم جــمــعــــــــه... *جــمــعــــــــه ...... * جــمــعــــــــه......* الـــــــهی توفـــــــیق درک دوران ســــبز ظهورش را نصیبمــــان کــــــن 


***


چرا شب غم ما را سحر نمی آید ¤ چرا ز یوسف زهرا خبر نمی آید ¤ عزیز فاطمه! یکدم بیا به محفل ما ¤ مگر به مجلس مادر ،
پسر نمی آید. . .
" اللهم عجل لولیک الفرج "


*************


برای خواندن ادامه ی داستان به ادامه ی مطلب مراجعه کنید










**************




می گویند با یک گل بهار نمیشود.


اما من گلی را میشناسم که با یگانگی اش تمام دنیا را بهار میکند.


روز جمعه وروز نوروز،خدا میشه زودتر صاحب دلهای پژمرده ما ظهور کنه؟


چون بیشتر مخاطبای اینجا جوون هستند یک حواهش میکنم.سرسفره عید موقع تحویل سال دعا ها برآورده یشه.این عیدم با ایم فاطمیه همزمان شده .ج.ونا ازته دل واسه ظهور منتقم صورت سیلی خورده وپهلوی شکسته مادرمون دعا کنید.


التماس دعا



***


بســـــــــــــم رب مـــــــهدی عــجــب ســالــی در پـــیــش داریـــــم: آغــازش جــمــعــــــــه پـــــایـــــانـــــش جــمــعــــــــه و نـــیــمـــه شعــــبانـــــــش هـــــم جــمــعــــــــه... *جــمــعــــــــه ...... * جــمــعــــــــه......* الـــــــهی توفـــــــیق درک دوران ســــبز ظهورش را نصیبمــــان کــــــن 



***


چرا شب غم ما را سحر نمی آید ¤ چرا ز یوسف زهرا خبر نمی آید ¤ عزیز فاطمه! یکدم بیا به محفل ما ¤ مگر به مجلس مادر ،


پسر نمی آید. . .


" اللهم عجل لولیک الفرج "


***



**خوش آن زمان که بر آید به یک کرشمه دوکار...



یکی ظهور امام و یکی شروع بهار**



***


خودت گفتی وعده در بهار است


بــهار آمـــد دلـم در انتــظار است


بهار هر کسی عیداست و نوروز


بــهار عاشـقان دیـدار یار اسـت


اللهم عجل لولیک الفرج



***


نمی آیی...!و من همیشه گمان میکنم دلیل تمام دلشوره های غروب این شهر تو هستی.یا مهدی(عج)



***


چه انتظارغریبی...


توبین منتظران هم عزیز من چه غریبی/عجیب تر آنکه نبودنت شده عادت/نه کوششی،نه وفایی،/فقط نشسه وگوییم:/خداکند که بیایی...



***


آسمان غرق خیال است،کجایی آقا؟


آخرین جمعه ی سال است،کجایی آقا؟


یک نفس عاشق اگر بود زمین می فهمید


عاشقی بی تو محال است،کجایی آقا؟


منتظران را به لب آمد نفس


ای شه خوبان تو به فریاد رس



***


فقط هفت سال قحطی غذا بهانه ای شد که یوسف از غیبت خویش کوتاه آمد “ای امام زمان عج” ده ها سال قحطی ایمان ما برای زمینی شدنت کافی نیست ...



***


شب است و در بدر کوچه های پر دردم،


فقیرو خسته بدنبال گمشده ام میگردم،


اسیر ظلمتم، ای ماه پس کجا ماندی؟؟؟؟؟


من به اعتبار تو فانوس نیاوردم....


برای تعجیل در فرجش صلوات


««الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم»»



***


ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ‎


ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت


ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت


صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت


***


مهربانم ! عالم از توست ...


غریبانه چرا میگردی ؟


اللهم عجل لولیک الفرج



***


همتا هم نداری که ...


وقت نبودنت به دلم وعده بدهم


شاید " مثلش " را پیدا کنم !


آقای بی همتای من بیا



***


یا صاحب الزمان(عج)



ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم



تا دست کشی بر سر سودا زده ی من


اللهم عجل لولیک الفرج



***


دنیا سرزمین واژه های وارونه است.


جایی که گنج (جنگ) میشود


درمان (نامرد) میشود


قهقه(هق هق) میشود


اما درد همان درد است


آقا جان یابن الحسن دلم آرامش می خواهد یعنی (ش م ا ر ا...)



*******