** اس ام اس شهادت حضرت فاطمه - سری دوم **


***********************



شهر آبستن غم هاست ، خدا رحم کند
شهر این بار چه غوغاست، خدا رحم کند
بوی دود است که پیچیده، کجا میسوزد؟
نکند خانه مولاست، خدا رحم کند
هیزم آورده که آتش بزنند این در را
پشت در حضرت زهراست، خدا رحم کند
همه جمعند و موافق که علی را ببرند
و علی یکه و تنهاست خدا رحم کند
غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت
روضه ام ابیهاست خدا رحم کند.


***


سلام من به مدینه به آسمان غریبش/به مسجد نبوی وبه آستان رفیعش/
سلام من به تو ای بانویی که مرد نبردی / زغیر حادثه دیدی به یار شکوه نکردی
صل الله علیک یا فاطمه الزهرا(س) یا قره العین الرسول


***


فاطمه یعنی تمام سرنوشت
میگوید لبخند او باغ بهشت
فاطمه یعنی تمام هستی ام
فاطمه یعنی شراب مستی ام
فاطمه یعنی همه آیین من
فاطمه یعنی مدال اهل بیت
ذکر روز ماه و سال اهل بیت....


***


مـــا"در" دو بــخـش دارد

و مـا هر چه مـی کـشـیـــم از بـخـش دوم اسـت !


**************


برای خواندن بقیه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید








****************


شهر آبستن غم هاست ، خدا رحم کند
شهر این بار چه غوغاست، خدا رحم کند
بوی دود است که پیچیده، کجا میسوزد؟
نکند خانه مولاست، خدا رحم کند
هیزم آورده که آتش بزنند این در را
پشت در حضرت زهراست، خدا رحم کند
همه جمعند و موافق که علی را ببرند
و علی یکه و تنهاست خدا رحم کند
غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت
روضه ام ابیهاست خدا رحم کند.


***


سلام من به مدینه به آسمان غریبش/به مسجد نبوی وبه آستان رفیعش/
سلام من به تو ای بانویی که مرد نبردی / زغیر حادثه دیدی به یار شکوه نکردی
صل الله علیک یا فاطمه الزهرا(س) یا قره العین الرسول


***


فاطمه یعنی تمام سرنوشت
میگوید لبخند او باغ بهشت
فاطمه یعنی تمام هستی ام
فاطمه یعنی شراب مستی ام
فاطمه یعنی همه آیین من
فاطمه یعنی مدال اهل بیت
ذکر روز ماه و سال اهل بیت....


***


مـــا"در" دو بــخـش دارد

و مـا هر چه مـی کـشـیـــم از بـخـش دوم اسـت !


***



سوگند به ایزد و به قرآن مجید
سوگند به حیدر و به زهرای شهید
نامردم اگر سیه به این تن نکنم
گور پدر عید من و سال جدید


***


السلام علیک یا فاطمه الزهرا

هر بوته یاسی که بکارم، نذر زهراست
زیباترین اشکی که دارم، نذر زهراست


***


ای راه را بستی در کوچه ها بر فاطمه(س)
گردنت را میشکست انجا اگر عباس بود
بچه شیعه ها تسلیت


***


دیگر آن خنده ی زیبا به لب مولا نیست
همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست
قطره ی اشک علی تا به ته چاه رسید
چاه فهمیدکه کسی همچو علی تنها نیست

شهادت حضرت زهرا(س)تسلیت باد


***


خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، تسلیت باد .


***


حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود


***


فاطمیه موج آه شیعه است
بیت الاحزان نگاه شیعه است
فاطمیه تا روایت میشود
درب سوزان با لگد وا میشود
فاطمیه فصل بیعت با علی است
جرم زهرا گفتن یک یاعلی است


***


گیرم نوشته اند که ما هم کسی شویم
تنها به خاطر دل زهـــــــرا نوشته اند.....


***


تمام اهل عالم دم گرفتند

به حال خانه ی ما غم گرفتند

که روزی روزگاری خانه ی ما

صفایی داشت آن را هم گرفتند


***


تو سکوت قلب صحرا . . . لا الله الا الله
آروم آروم زیر لب ها . . . لا الله الا الله
بین تابوت تن زهرا . . . لا الله الا الله
به عزت و شرف لا الله الا الله


***


عید است ولی غمی به جان من و تو است / این غم، غم مام مهربان من و تو است
توأم شده با عزای زهرای بتول (س / ) عیدی که پر از آه و فغان من و تو است


***


کوچه ها با دلِ حیدر شده در جنگ و سپس
مو سپیدی علی وارد میدان شده است
::صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا::


***


مردک پست که روزی نمک حیدرخورد،
نعره زد برسرمادر به غرورم بر خورد،
ایستادم به نوک پنجه ی پا اماحیف،
دستش از روی سرم رد شد و برمادر خورد


***


سفره نوروز
کسی را
شفاعت نمی کند
فاطمه (س) را دریابید


***


سال ها می اید و می رود
ولادت ها می اید و می رود
شهادت ها می اید و می رود
عزاداری ها می اید و می رود
مهم این است
با خود خلوت کنیم و تصمیم بر ترک گناه بگیریم حتی شده یک گناه یک دروغ
و اینگونه ایام را سپری کنیم
کاش اینگونه شود ....


***


من شیعه شدم رها ز هر قید
در دام محبتت شدم صید
مادر به خدا نمی فــروشم
یک لحظه ی روضه ات به صد عید


***


ﺣﺮﻡ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﺎ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﺎﺳﺖ
ﭘﺲ ﻧﮕﻮﯾﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺑﯽ ﺣﺮﻡ ﺍﺳﺖ ...
یا مادر سادات


***


ما را بود گدایی تو تاج افتخار/این تاج را به تخت سلیمان نمیدهم
ایام شهادت صدیقه طاهره،ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) را به تمامی فورجکیهای عزیز تسلیت عرض می نمایم


***


الا ای چاه یارم را گرفتند / گلم ، باغم ، بهارم را گرفتند
میان کوچه ها با ضرب سیلی / همه دار و ندارم را گرفتند . . .


***


جز علی و پدرت قدر تو را کس نشناخت
شب قدری و بُوَد قدر تو پنهان زهرا
ایام سوگواری بانوی دوعالم تسلیت


***


این عید به نور فاطمیه زیباست
روزی تمام سال من با زهراست
با بردن نام فاطمه فهمیدم
سالی که نکوست از بهارش پیداست


***


هرسال منم عبدعطایت مادر
خوشبخت شدم ذیل عطایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی بی
صد عید الهی به فدایت مادر


***


تـنـهـا وسـیـلـه ای کـه نـخـش هـم شـفـاعـت اسـت/ چـــادر نـــمـــاز مـــادر اربـــاب هــای ماست...((یـا زهــرا سلام الله عـلـیـهـا))


********************