مراسم شب چهـارم محرم 1392 هیئت رزمندگان اسلام قم با مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد











دانلود از سرور UploadBoy



*****

راهنمای دانلود از سرور آپلودبوی


*****


وقتش شده که هستی خود را فدا کنیم - مناجات

من کیستم حر گنه کار تو هستم - روضه حضرت حر علیه السلام

ای کعبه ی دل کوه صفا زمزم غفران ، من حر پشیمانم و شرمنده ی احسان - دم

با یه دل زار اومدم ، من گنه کار اومدم  - زمینه

بنده ی شرمنده از راه ، آمده سوی تو ای شاه - نوحه

همه هستم فدای تو ، همه هستم برای تو - سنگین

دعام اینه دلای محزون ، یک شب جمعه همه مجنون - واحد

حر نام آور به درگاه تو آمد سر به زیر ، یا حسین دستم بگیر - دودمه

میدونم نوکری بلد نیستم ، میدونی این قدا که بد نیستم - شور

جا موندم باز از قافله ها ، کشته منو فاصله - شور تقدیم به شهدا

روضه امام مجتبی و حضرت زهرا سلام الله علیهما



*****
التماس دعـــا

دوستان اگه مداحی یا هر گونه مراسم مذهبی از مداحان مشهور رو مد نظر داشتین
از طریق تماس با من یا  آی دی morteza_alvez@yahoo.com
تماس بگیرین تا در اسرع وقت قرار داده بشه