مراسم شب سوم محرم 1392 هیئت رزمندگان اسلام قم با مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد











دانلود از سرور UploadBoy



*****

راهنمای دانلود از سرور آپلودبوی


*****


یک عمر انتظار کشیدم نیامدی - مناجات امام زمان علیه السلام

نم نم داره بارون میاد ، داره برام مهمون میاد - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

خوش آمدی و شدی شمع محفلم بابا - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

ای عمه ببین از سفر آمد پدر من - دم

خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره ، یکی بره برا من سر تو رو بیاره - زمینه

آمده ماه رقیه ، نور نگاه رقیه - نوحه

بردن نام تو هر چند خطر داشت پدر - سنگین

ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته - واحد

چه شد به گوشه ی ویرانه سر زدی بابا ، خوش آمدی بابا - دودمه

عجب روزی خدا بهم داد که نوکر حسین شدم - شور

روضه حضرت حر و حضرت سیدالشهدا علیهما السلام



*****
التماس دعـــا

دوستان اگه مداحی یا هر گونه مراسم مذهبی از مداحان مشهور رو مد نظر داشتین
از طریق تماس با من یا  آی دی morteza_alvez@yahoo.com
تماس بگیرین تا در اسرع وقت قرار داده بشه