وبلاگ مداحی و سخنرانی اهل بیت علیه السلام

مداحی و مرثیه سرایی اهل بیت

عزاداری ایام فاطمیه اول سال 1394 - زنجان - حاج میثم مطیعی

ایام شهادت مادر سادات حضرت فاطمه (س) بر عموم شیعیان تسلیت باد

**********

دانلود عزاداری ایام فاطمیه اول 94 شهر زنجان

با مداحی حاج میثم مطیعی







******

 

 

 



 بخش اول روضه حضرت زهرا سلام الله علیها (روضه)     11.4 


بخش دوم روضه حضرت زهرا سلام الله علیها (روضه)     1.34 


بارون پشت دره این خونه (زمینه جدید فارسی و آذری)     3.23  


منم اون غلام سیاهت که دادم دلم رو به (شور زیبا)     6.22  


دیدی آخر من ماندنی شدم در انتظارِ تو (واحد جدید)     5  


شهیدان نگاه کنید به حال ما (تک شهدایی)     4.37  


من از اشکی که می ریزد ز چشم یار (شعر خوانی)     2.85


التماس دعا

******

با تشکر از وب سایت خیمه دلسوختگان

 

دوستان اگر مداحی یا مراسم مذهبی خاصی رو مد نظر داشتین از طریق ارتباط با من یا آی دی
morteza_alvez@yahoo.com

مطرح کنید تا در اسرع وقت قرار داده بشه

 


عـــشـــــق

دانلود مداحی در شهر زنجان از حاج میثم مطیعی

دانلود مداحی فاطمیه

دانلود مداحی فاطمیه از مطیعی در شهر زنجان

دانلود مداحی های حاج میثم مطیعی

دانلود مداحی های فاطمیه از حاج میثم مطیعی

۹۳/۱۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مرتضی حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه