ایام شهادت مادر سادات حضرت فاطمه (س) بر عموم شیعیان تسلیت باد

**********

دانلود جلسه هفتگی 15 اسفند سال 1394 - هیئت الرضا

با مداحی حاج عبدالرضا هلالی


******

 

 

 



 دم به دم فریاد یا زهرا به لب جاری کند (روضه)     3.4

روضه حضرت زهرا سلام الله علیها (روضه)     4.67

از چه رو از من بریده ای که کی روی (زمینه جدید)     5.11

جوونی امام مادر پیری دست تو (شور جدید)     2.89

زهراست یادگاری نور خدای من (واحد سنگین)     5.21

ته گودال فقط پیکیر تو مانده و من (شور جدید)     4.36

سامون بده لیلای من یک خبری (شور)     4.06

می نویسیم اگر یا زهرا کار داریم (مناجات)     1.72



التماس دعا

******

با تشکر از وب سایت خیمه دلسوختگان

 

دوستان اگر مداحی یا مراسم مذهبی خاصی رو مد نظر داشتین از طریق ارتباط با من یا آی دی
morteza_alvez@yahoo.com

مطرح کنید تا در اسرع وقت قرار داده بشه

 


عـــشـــــق