دانلود مداحی شب های دوم تا چهارم محرم 93 با مداحی حاج محمدرضا طاهری

هیئت مکتب الرضا







******

 

 

 



دانلود با لینک مستقیم


شب دوم


هر زمان هم رخصت سینه زدن میخواستم (روضه)     19

تو این جای دور افتاده دل عمه شور افتاده (زمینه زیبا)     12.8

با پیمان قالوا بلا زینب می آید کربلا (نوحه زیبا)     10.1

حی علی العزا حی البکا فی ماتم الحسین (واحد)     3.97

غلامم غلامم غلامم مرا می شناسی (واحد زیبا)     2.89

ناجی فاطمه آمد به متای ازلی (دو دمه)     5.29

آقا ببین چشم ترم بکش دستی (شور زیبا)     8.7


شب سوم


خشکی چشم پشیمان مرا دریابید(روضه)     18.1

بعضی شبا رو میخوابم به خواب دخترت بیای(زمینه زیبا)     7.92

با سر تا اینجا آمده چه موقعی جان من بالا آمده(نوحه)     8.02

دست کوچک میکند مشکل گشایی بارها (واحد)     4.64

اگر چه قد من خمیده است ( واحد شلاقی)     3.38

الا یا اهل العالم فی یوم عاشورا ( شور)     2.81

کجا رفتی یه دفعه بی خبر ( شور جدید)     7.56


شب چهارم




بدون ترک گنه انتظار بی معناست(روضه)     19.1

ببخش اگه گل پرپر ندارم ببخش اگه (زمینه زیبا)     7.82

هدیه آوردم رد نکن نذر تو کردم ردنکن (نوحه)     8.48

کیست این ام ابیهای حسین (واحد سنگین)     3.48

مرا میشناسی یه نامم یا حسین یاحسین(تک زیبا)     2.32

الا یا اهلل عالم قال العابث فی یوم عاشورا(شور)     2.76

من از تو دل نمیکنم حتی اگه سرم بره (شور جدید)     8.05



 

التماس دعا



******

 

دوستان اگر مداحی یا مراسم مذهبی خاصی رو مد نظر داشتین از طریق ارتباط با من یا آی دی
morteza_alvez@yahoo.com

مطرح کنید تا در اسرع وقت قرار داده بشه


با تشکر از وب سایت خیمه دلسوختگان