دانلود مداحی شب های دوم تا چهارم محرم 93 با مداحی حاج عبدالرضا هلالی

هیئت الرضا






******

 

 

 



دانلود با لینک مستقیم


شب دوم


روضه ورودیه کربلا و شب دوم محرم (روضه) - بهمنی     7.24

حی علی العزا حی البکا فی ماتم (زمینه زیبا)     5.31

نبضم می زنه با ضرب سینه زنی (زمینه جدید)     5.91

بارونه اشک من آب فراته (شور زیبا) - بهمنی     9.16

من لی غیرک من که ندارم کسی (واحد سنگین)     6.76

ای حسینی که عوالم همه گریان (واحد) - بهمنی     3.33

کربلا سر زمین مادریم ای رویای (شور زیبا) - بهمنی     6.76

تو که آقای بی نظیری بگو که منو (شور جدید)     5.04


شب سوم



 روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه)     20.2

بزار بابام از سفر بیاد دیگه سیلی (زمینه زیبا) - بهمنی     10.4

بارونه اشک من آب فراته (شور زیبا) - بهمنی     5.79

بی قرارم بیقرارم هروله با شور و شین (شور)     7.28

دل بسته ی پرچم حسینم مدیون (شور) - بهمنی     3.28

بین همه عشقای دنیا عشق است (شور)     3.19

دلم حسین عاشق دلبریته سرم (شور و مناجات) - بهمنی     7.55


شب چهارم




 روضه شب چهارم محرم الحرام (روضه)     7.05

به مادرت حلالم کن به مادرت منو (زمینه)     7.73

ببین چشای من به گریه های من (شور)     2.58

آبروی دو عالم آبروی دو عالم (شور)     4.74

منو دسته کم نگیر اگه خوبم اگه (شور جدید) - بهمنی     6.35

شور زیبای به زبان آذری (شور زیبا آذی) -بهمنی     2.98

من لی غیرک من که ندارم کسی (واحد سنگین)     4.52

پرورش یافته ی باغ و بهار زهرا (واحد)     2.08

دین اگر پاینده شد از انقلاب (واحد) - بهمنی     2.5

کربلا سر زمین مادریم ای رویای (شور زیبا) - بهمنی     2.9

حضرت شاه السلام دست من است (شور جدید)     3.43

 

التماس دعا



******

 

دوستان اگر مداحی یا مراسم مذهبی خاصی رو مد نظر داشتین از طریق ارتباط با من یا آی دی
morteza_alvez@yahoo.com

مطرح کنید تا در اسرع وقت قرار داده بشه


با تشکر از وب سایت خیمه ی دلسوختگان