مراسمات شبهای ماه مبارک رمضان 1393 حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها

با نوای حاج مهدی سلحشور و حاج سید مهدی میرداماد آماده دریافت می باشد


شب های یازدهم و دوازدهم و سیزدهم و چهاردهم





******

 

 

 





 شب یازدهم

 

تو خدای من و منم همون بنده تو - مناجات

دعا ابوحمزه ثمالی و روضه امام کاظم

دعا ابوحمزه ثمالی و روضه سیدالشهدا علیه السلام

دوست دارم تا به خاک دوست بگذارم سرم را - روضه امام کاظم علیه السلام

  شب دوازدهم

تا دلم در حرم قرب تو آید گاهی - مناجات

روضه امام سجاد علیه السلام

دعای ابوحمزه ثمالی و روضه سیدالشهدا علیه السلام

دعای ابوحمزه ثمالی و روضه حضرت زینب علیها السلام

دعای ابوحمزه ثمالی و روضه امام سجاد علیه السلام

بابی الغریب ، بابی العطشان ، بابی العریان - سینه زنی

  شب سیزدهم

کجاست اهل دلی که نگاه به ما بکند - مناجات

دعای کمیل و مناجات و روضه - قسمت اول

دعای کمیل و مناجات و روضه - قسمت دوم

دعای کمیل و مناجات و روضه - قسمت سوم

دعای کمیل و مناجات و روضه - قسمت چهارم

از غمت ذره ذره آب شدم - مناجات

روضه حضرت علی اصغر علیه السلام

  شب چهاردهم

 

عطا کردی  خطا کردم ، خطا کردم عطا کردی - مناجات

روضه حضرت سیدالشهدا علیه السلام

دعای ابوحمزه ثمالی و مناجات و روضه - قسمت اول

دعای ابوحمزه ثمالی و مناجات و روضه - قسمت دوم

روضه حضرت قاسم علیه السلام



التماس دعـــا

دوستان اگه مداحی یا هر گونه مراسم مذهبی از مداحان مشهور رو مد نظر داشتین
از طریق تماس با من یا  آی دی morteza_alvez@yahoo.com

تماس بگیرین تا در اسرع وقت قرار داده بشه