مراسمات شبهای ماه مبارک رمضان 1393 حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها

با نوای حاج مهدی سلحشور و حاج سید مهدی میرداماد آماده دریافت می باشد


شب های دوم و سوم و چهارم و پنجم







******

 

 

 



شب دوم

مناجات ابتدایی و ذکر نام مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها

دوباره سفره شب زنده دارها باز شد - مناجات حضرت حق تعالی

دعای افتتاح و مناجات و روضه - بخش اول

دعای افتتاح و مناجات و روضه - بخش دوم

به زیر نور شبی از هلال نازک ماه - روضه حضرت زهرا سلام الله علیها

شب سوم


روزه داران مه خدایم من - با شما باز آشنایم من - مناجات

ادامه ی دعای افتتاح

اگر بناست رحمت کسی به ما کند - روضه حضرت رقیه علیها السلام

من نهال سه ساله ای بودم زیر بار غمت خمیده شدم - سینه زنی

ذکر شور حضرت اباعبدالله الحسین و روضه حضرت رقیه علیها السلام - شالبافان

شب چهارم

اللهم رب الشهر الرمضان - مناجات ابتدایی

گناه دیدی ولی چیزی نگفتی - مناجات

بخوان تا ابوحمزه ایمان بگیرد - مدح و روضه امام سجاد علیه السلام

 مناجات ابوحمزه ثمالی  - قسمت اول

 مناجات ابوحمزه ثمالی  - قسمت دوم

 مناجات ابوحمزه ثمالی  - قسمت سوم

مناجات ابوحمزه ثمالی  - قسمت چهارم

روضه امام رضا و سیدالشهدا علیهما السلام

شب پنجم

به نگاهت بدوز این گناه مرا - مناجات

مناجات ابوحمزه ثمالی  - قسمت اول

مناجات ابوحمزه ثمالی  - قسمت دوم

روضه امام رضا و جواد الائمه علیهما السلام

تو به من رنگ و بو دادی حسین جان - سینه زنی

باز امشب مستم ، توس دستم عکس کربلاته - شور









التماس دعـــا

دوستان اگه مداحی یا هر گونه مراسم مذهبی از مداحان مشهور رو مد نظر داشتین
از طریق تماس با من یا  آی دی morteza_alvez@yahoo.com
تماس بگیرین تا در اسرع وقت قرار داده بشه