مدیر وبلاگ مداحی تولد امام رضا رو به همه ی عزیزان تبریک عرض میکنه


لطفا از ادامه ی مطلب هم دیدن کنید













می شود دل به امید تو تمنا نکند

روح برگشته به ایوان تو غوغا نکند

بعد چندی که میسر نشده دیدارت

چشم در صحن تو و سیر تماشا نکند



پیشاپیش تولد امام رضا(ع) مبارک






آمدم ای شاه پناهم بده/ خط امانی ز گناهم بده



ای حرمت ملجأ درماندگان/ دور مران از دَر و راهم بده



لایق وصل تو که من نیستم/ إذن به یک لحظه نگاهم بده



لشگر شیطان به کمین من است/ بی کسم ای شاه پناهم بده



در شب اول که به قبرم نهند/ نور بدان شام سیاهم بده



ای که عطابخش همه عالمی/ جمله حاجات مرا هم بده


پیشاپیش میلاد سعید و با سعادت هشتمین نور امامت

حضرت علی بن موسی الرضا

بر شما دوستان تهران موزیکی مبارک باد








اَللّهُمَ صَلِّ عَلی عَلی ابنِ موسَی الرِّضَا المُرتِضی
الاِمامِ التَّقی النَّقی وَ حُجَتِکَ عَلی مَنفَوقَ الاَرضِ
وَ مَن تَحتَ الثَّری الصِّدّیق الشَّهیدِ
صَلوهً کَثیرَهً تامَهً زاکِیهً
مُتِواصِلَهً مُتَواتِرَهً مُتَرادِفَهً
کَافَضلِ ما صَلّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اَولیائِک










ای حضورهمیشه آبی عشق  
                     جلوه  بزم آفتابی  عشق

غم عشق تو در دل  زار است
                      به هوایت دلم گرفتار است

رحمتی کن به حال خسته من
                       بر دل عاشق  شکسته من

بی تو اینجا من و دلی تنها
                      بی تو ماندم غریب و تنها

غم عشقت  شکسته بال مرا
                       ای شفای غم   دل  تنها

ای امیدم برس به فریادم
                       با تو از درد و غصه آزادم


    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ادرکنی



من باشم
تو باشی و صحن انقلابتـــــــ ...
دنیا را می خواهم چه کار ؟!
السلام علیک یا
شمس الشموس